Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over het huren van een vakantiehuis of over de service tijdens je verblijf? Kijk dan eerst of je vraag voorkomt in onze veelgestelde vragen. Staat de vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Ons team staat voor je klaar.

 

Terug naar veelgestelde vragen >

Betalen

Wanneer dien ik mijn reservering betalen?

Afhankelijk van het tarief dat je hebt geboekt gelden de volgende betalingsvoorwaarden:

 

Niet-restitueerbaar tarief

  • Met dit tarief betaal je 100% bij het maken van de reservering. Het totaalbedrag dient binnen 5 dagen na het maken van de reservering te zijn voldaan.

 

Flexibel tarief

  • Bij een aankomstdatum van meer dan 55 dagen vooruit, dien je binnen 5 dagen na het maken van de reservering een aanbetaling van 50% te doen. De resterende 50% moet uiterlijk 6 weken vóór aankomst worden voldaan. 
  • Bij een aankomstdatum binnen 55 dagen betaal je 100% binnen 5 dagen na het maken van de reservering.

 

Ben ik verplicht een (aan)betaling te doen?

Ja, indien wij het bedrag van de (aan)betaling niet binnen 5 dagen hebben ontvangen, zijn wij helaas genoodzaakt de reservering te annuleren.

 

Krijg ik een bevestiging wanneer mijn betaling is binnengekomen?

Je krijgt een reserveringsbevestiging direct na het reserveren, geen betaalbevestiging. Wanneer je deze wel wenst, kun je deze opvragen via de afdeling Customer Support.

 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt de betaling van de reservering of van de bijboekartikelen voldoen via iDeal, met creditcard of via de Mijn Dutchen omgeving, waar je een account kunt aanmaken. Is de betaling niet gelukt? Dan kan je via de bank het bedrag o.v.v. het reserveringsnummer overschrijven. Als je na het voltooien van de reservering toch besluit om met creditcard te betalen, dan kan je deze gegevens telefonisch doorgeven en belasten wij de kaart. Neem hiervoor contact op met de afdeling Customer Support.